Wymiana, naprawa, regeneracja kompresora
Kompresory wymieniamy najczęściej po zatarciu, wtedy kiedy widzimy opiłki w układzie lub sprężarka stoi (zatrzymanie tłoków) i nie ma możliwości naprawy. Wyznajemy zasadę, że lepszy jest dobrze zregenerowany, oryginalny kompresor, niż tani zamiennik wątpliwej jakości. Słabej jakości materiały wykorzystane do produkcji kompresora, mogą spowodować jego zatarcie, co znacznie zwiększa koszty naprawy klimatyzacji. Montowane przez nas kompresory, kupujemy od sprawdzonego dostawcy "AC Auto", z którym współpracujemy od wielu lat. Zawsze w kompresorach wymieniamy i sprawdzamy poziom oleju, który jest bardzo ważny dla jego działania. Najczęściej używanym olejem w sprężarkach klimatyzacji jest PAG46- Glikoli Polialkilenowy. Jego parametry techniczne to: wskaźnik lepkości- 193, lepkość w 40°C- 51,52, lepkość w 100°C- 10,20, gęstość w 20°C- 0,978, temperatura przepływu- -44°C, temperatura zapłonu- 157°C.
Zajmujemy się również naprawą kompresorów. Wymieniamy zarówno całe sprzęgło elektromagnetyczne kompresora, jak i pojedyncze elementy tj. tarcza sprzęgła, koło pasowe, cewka elektromagnetyczna. Wykonujemy również uszczelnienia sprężarek, a w kompresorach typu scroll zawory sterujące ciśnieniem.